- CONNECT-SERVICEAFTALE
Få refusion og tryghed døgnet rundt
For kun 49 kr./md. får du en Looad Connect serviceaftale uden binding
Med eller uden elaftale
Refusion af elafgiften
God service 24/7
God service 24/7
Refusion af elafgiften
Med eller uden elaftale
En serviceaftale med fordele
Med en Looad Connect-serviceaftale er du i de bedste hænder med telefonisk support på alle tidspunkter af døgnet, servicetekniker indenfor to hverdage og digitale tjenester, der giver dig maksimal glæde af din ladeløsning.
- Connect-serviceaftale
Service og tryghed
-
Kompatibel med Zaptec og Easee ladebokse
Du kan nemt tilslutte din nuværende ladeboks til Looad Connect.
-
Døgnåben support og udvidet garanti
Du får b.la. dansk support døgnet rundt, servicetekniker på stedet, udvidet garanti på ladeboksen og softwareopdateringer.
-
Få penge retur
Med Looad Connect søger vi refusion for statens elafgift og udbetaler beløbet på din konto, hver måned. Du får 75,7 øre ekskl. moms retur pr. kWh du lader og hele 94,6 øre inkl. moms, hvis du har en elaftale hos Looad.
-
Frihed til at vælge dit elselskab
Hos Looad blander vi os ikke i, hvilket elselskab du ønsker. Du kan derfor vælge at beholde din nuværende elaftale eller skifte til Looad Energy til 0 kr. i abonnement.
- Easee og Zaptec
Har du allerede en ladeboks?
Hvis du i forvejen har installeret en ladeboks fra Zaptec eller Easee, har du mulighed for at tegne en Looad Connect-serviceaftale for kun 49,- pr. md.
Det siger vores kunder
Dato for oplevelse: 7. februar 2024
Dato for oplevelse: 12. januar 2024
Dato for oplevelse: 07. januar 2024
Dato for oplevelse: 28. januar 2024
Dato for oplevelse: 19. januar 2024
Dato for oplevelse: 16. januar 2024
Dato for oplevelse: 29. november 2023
Dato for oplevelse: 22. december 2023
Dato for oplevelse: 26. december 2023
Dato for oplevelse: 18. januar 2024
Dato for oplevelse: 06. februar 2024
Dato for oplevelse: 18. januar 2024
Dato for oplevelse: 06. december 2023
Dato for oplevelse: 02. januar 2024
Dato for oplevelse: 29. december 2023
Dato for oplevelse: 19. december 2023
Dato for oplevelse: 08. december 2023
Dato for oplevelse: 08. december 2023
Dato for oplevelse: 05. december 2023
Dato for oplevelse: 27. november 2023
Dato for oplevelse: 01. december 2023
Dato for oplevelse: 23. november 2023
Dato for oplevelse: 02. september 2023
Dato for oplevelse: 10. november 2023
Dato for oplevelse: 10. november 2023
Dato for oplevelse: 02. november 2023
Dato for oplevelse: 11. september 2023
Dato for oplevelse: 26. september 2023
Dato for oplevelse: 20. september 2023
Dato for oplevelse: 13. september 2023
- Connect-serviceaftale
Dansk support døgnet rundt og udvidet garanti, sikrer ro i sindet.
Få hjælp til din opladning eller fejlsøgning døgnet rundt. Ladeboksen er dækket ind med udvidet garanti, så længe du har en aktiv serviceaftale. Vi sender en tekniker inden for to hverdage og skifter boksen uden beregning.
Vi er altid klar til at hjælpe dig
Dansk telefonsupport 24/7
Uanset hvor og hvornår du får brug for hjælp med din opladning, står vores dedikerede team klar til at få dig hjulpet godt videre.
Servicetekniker på stedet
Din ladeboks er dækker under vores udvidet garanti, så længe du har en aktiv serviceaftale. Vi sender en tekniker og udskifter boksen uden beregning, hvis der opstår hardwarefejl.
Refusion af elafgiften
Med Looad Connect søger vi refusion for statens elafgift og udbetaler beløbet på din konto, hver måned. Du får 75,7 øre ekskl. moms retur pr. kWh du lader og hele 94,6 øre inkl. moms, hvis du har en elaftale hos Looad.
Lad op, når strømmen er billigst
Med appen Looad Go kan du nemt indstille opladningen til at foregå i det tidsrum, hvor strømmen er billigst, hvilket oftest er om natten.
Refusion af elafgiften
Penge retur på opladning
Looad Connect inkluderer refusion af elafgiften for opladning på din ladeboks.
-
Du får 94,6 øre/kWh med Looad Energy elaftale og 75,7 øre/kWh uden.
-
Beløbet udbetales hver måned.
-
Har du elaftalen hos Looad trækkes beløbet fra på din elregning.
Har du jordvarme, varmepumpe eller elradiatorer, har vi desværre ikke mulighed for at søge refusion. Har du solceller, kan du læse mere her.
Tryghed i hverdagen
Tryghed i hverdagen
Servicetekniker
Ved fejl på ladeboksen sender vi en tekniker inden 2 hverdage og udskifter boksen, så du hurtigt kan lade igen.
Garanti
Vores udvidede garanti sikrer din ladeboks funktionalitet, selv når fabriksgarantien er udløbet.
Fjernsupport
Via ladeboksens internetforbindelse løser vi ofte tekniske udfordringer og opdaterer softwaren.
Tryghed i hverdagen
Servicetekniker
Garanti
Fjernsupport
Én app til hele
Planlæg opladning
Lad opladningen foregå når strømmen er billigst eller mindst klimabelastende.
Stort ladenetværk
Få adgang til 300.000 ladepunkter på tværs af udbydere, når du rejser igennem Europa og betal via appen.
Overblik
Få indsigt i dine opladninger både hjemme og på offentlige ladestandere.
Én app til hele
Planlæg opladning
Stort ladenetværk
Overblik
Zaptec eller Easee ladeboks
Så let skifter du din serviceaftale
1. Bestil Looad Connect
2. Velkomstmail
3. Forbind til Looad
Vi sørger for at din ladeboks bliver forbundet til Looad Connect.
Dette tager cirka en hverdag.
4. Lad op med Looad
Zaptec eller Easee ladeboks
Så let skifter du din serviceaftale
Bestil Looad Connect
Velkomst-mail
Forbind til Looad
Lad op med Looad
Alt hvad du får med Looad Connect
Generelle spørgsmål
Dansk telefonsupport døgnet rundt: Du har adgang til teknisk support døgnet rundt via telefon på 30 20 30 80. Har du brug for at tale med kundeservice angående din faktura eller andre spørgsmål vedrørende dit produkt eller serviceaftale, er vi åbne mellem kl. 10:00 og 14:00 på alle hverdage.
Servicetekniker på adressen: Hvis din ladeboks uventet skulle opleve hardwarefejl, der forhindrer den i at fungere korrekt, arrangerer vi et teknikerbesøg på din adresse for at udskifte ladeboksen uden omkostninger for dig. Vi stræber efter at være hos dig inden for to hverdage, så du hurtigt kan få en funktionsdygtig ladeboks igen.
Refusion af elafgiften: Vi tager os af processen med at ansøge om og udbetale refusion af elafgiften for den strøm, der er brugt via ladeboksen. Udbetalingen foretages automatisk hver måned.
Forlænget garanti: Din ladeboks er beskyttet af vores driftsgaranti, som går ud over fabriksgarantien. Dette betyder, at din ladeboks er dækket så længe din serviceaftale er aktiv. Vores driftsgaranti inkluderer også teknikerbesøg ved hardwarefejl, der normalt er dækket af fabriksgarantien.
Looad Go appen: Du kan administrere din ladeboks nemt og bekvemt gennem vores brugervenlige app, Looad Go. Med appen kan du tilpasse indstillingerne for din ladeboks og planlægge dine opladninger til de tidspunkter, hvor strømpriserne er lavest.
Med din serviceaftale er du sikret, hvis:
- Din ladeboks oplever en hardwarefejl, der forhindrer den i at fungere korrekt. I så fald sender vi en servicetekniker ud for at udskifte ladeboksen uden beregning.
- Din ladeboks er omfattet af både fabriksgarantien og vores driftsgaranti, så længe du har en aktiv serviceaftale hos Looad.
- Du har adgang til teknisk support døgnet rundt via telefon på 30 20 30 80. Har du brug for at tale med kundeservice angående din faktura eller andre spørgsmål vedrørende dit produkt eller serviceaftale, er vi åbne mellem kl. 10:00 og 14:00 på alle hverdage.
Ja, hvis du allerede har en ladeboks fra enten Zaptec eller Easee installeret derhjemme, kan du let skifte din nuværende serviceaftale til Looad Connect eller forbinde til en ny ladeboks.
Nej, det er ikke nødvendigt at have en elaftale hos Looad for at tilmelde dig Looad Connect-serviceaftalen. Der er dog flere fordele ved at kombinere begge hos os. Du får blandt andet alt samlet på én regning, og vi kan søge refusion af elafgiften med moms for dig. Dette betyder, at du får 94,6 øre/kWh med moms tilbage i stedet for 75,7 øre/kWh uden moms.
Der er ingen bindingsperiode for vores serviceaftale Looad Connect.
Vi er klar til at hjælpe dig
Brug for rådgivning?
Ring til os på 30 20 30 80
eller skriv til hej@looad.dk.
Vi besvarer mails inden for én hverdag.
-
Hjælp til valg af løsning
Vores erfarne ladeeksperter sidder klar til, at besvare dine spørgsmål og sammen finde den rette ladeløsning.
-
Skift din serviceaftale til Looad
Vi hjælper dig godt i gang med din nye serviceaftale.
-
Andet?
Uanset hvad du har behov for, sidder vi klar til at hjælpe dig.